RBoy8

Lifetime Supporter
  • Content Count

    8,344
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    74
  • Feedback

    0%

Everything posted by RBoy8

  1. You better dress the part too. I wanna see you in a headband and short-shorts bby.
  2. Oblivion 2020... you need to bring this with your wagon.
  3. You got a sick spot, and it was well deserved! You were right by the stage, and arcade too!
  4. "mY cArS nOt ReAdY fOr ThE tRaCk"
  5. How much are you looking at for the IPD sway bars?
  6. hey guys I lowered my car
  7. Thanks! One of the other lappers there was a professional photographer who was doing work for the Ontario Time Attack Group. Couldn't say no to ordering a few when he posted the gallery up. Yes, those are the new tires I'm running. Zestino Gredge 07R in 205/45/17 size. I had the fronts up to 40psi and kept the rears at 36. The fronts were pretty much spot on for that day but the rears had a bit more roll and could've done with a couple more psi. OMG say whaaat! I didn't know you guys had a kid. Congrats!
  8. ACTUALLY YELLOW WINS
  9. Nice build! How did you take care of the airbag light with the aftermarket wheel?
  10. Yes! I was also thinking of grabbing some silver mouldings. Sorta like an Ocean Race except black. lol Clearly Greg and I are the sane ones and you're the insane one, Daren.
  11. Man, I want that CF lip so bad but part of me thinks I might destroy it at the autocross and it doesn't deserve that. Where you located, KV?
  12. No sweat. I'm more happy you're keeping her alive, tbh!
  13. With how available things are and how sweet your car is, I'd be inclined to push you to fix it. If you don't; what would you replace it with? That said though... if you end up parting it out, lemme know about those coilovers, K?