Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Mesoam

fort lauderdale roll call

Recommended Posts

i'll be in town for one night of debauchery April Friday the 13th :mellow:

who's still around?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Essaye?

Man i remember him - he had a lot of work done to a s70 t5m right? 

I would love to do a 'where are they now' volvospeed thread lol - posting pics of what you drive today haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/16/2018 at 10:35 AM, gmsgltr said:

Essaye?

Man i remember him - he had a lot of work done to a s70 t5m right? 

Yep, hope to be able to meetup. First time I met him we ended up street racing a mustang, won :biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Mesoam said:

What happened to this place? Is most everything on dickbook now? 

Yup

I'm part of a few VW related Facebook groups (couldn't stand Vortex) and it's basically the same flame wars, stupid questions, questionable modifications and broke teenagers we had here when I joined 11 years ago...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/16/2018 at 1:35 PM, gmsgltr said:

Essaye?

Man i remember him - he had a lot of work done to a s70 t5m right? 

I would love to do a 'where are they now' volvospeed thread lol - posting pics of what you drive today haha

I remember trying to meet up with him a few years back when I still lived down there.

 

A few years later I recall seeing him in an episode of Catfish LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah i remember that too - was he 'cat-fished' or...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, gmsgltr said:

yeah i remember that too - was he 'cat-fished' or...?

nah it was this girl from jersey who was talking to some "rapper" dude in Boca. she thought this guy was catfishing her, they look into this guy and for a minute think Joe is catfishing her. But in reality it's Joe's brother who she's talking to and he was really a rapper haha. One of the few who actually end up being the people they claim to be!

Share this post


Link to post
Share on other sites

This Joseph? Back when the CFL crew was active.

e73edc16.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites