Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

EricF

Orlando Meet / 242 Gt Buildup-- 9/8/06-9/10/06!

Recommended Posts

Most likely wont be able to make it to this one. Gotta work all weekend. I dont like to take time off, since I may never get the hours back. Ill be at the track on Wednesday if any locals want to swing by.

Btw, Eric what time do you plan on starting everything on Saturday. I can go for a little while if there are gonna be people there in the morning. Gotta work in Daytona at 5 pm though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eric it was nice to see you last night. sorry for the briefness of the occasion, but i had some friends in the car.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah man good to meet ya.

Address is

1326 Carpenter Branch Ct.

Oviedo, FL 32765

I think I'm going to try to have everyone park at the local skate park place and shuttle you guys over to my house... Since parking is a bitch even with no one here. It's literally about a minute's drive from my driveway :)

Tony, I imagine a fair amount of people will be staying overnight Friday, so yeah we'll be up and about in the morning I think.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is there a estimate on how many people are going to be showing up.

i'll know wed. if i can go or not, i really want to check out some volvo's so i can see which direction (performance wise) i would want to go with my car.

Share this post


Link to post
Share on other sites

should be nice to see some new faces. eric anything you want us to bring food wise. beer is a given

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well im gonna go friday night for the track and meet some of you guys, but i dont think i'll stay the night or for the build up thing. So, im gonna plan on getting to the track when it opens and stay until it closes, prob run my car a couple times too, havnt run it so i am hoping for mid to high 14's... I def want to check out other volvo's!

Share this post


Link to post
Share on other sites

If it rains...

At least I KNOW everyone has 10 or 15 dollars (depending if they plan on running or not) to put towards drinks :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopefully this is still on, right? I'll be leaving straight for Orlando after work tomorrow evening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopefully this is still on, right? I'll be leaving straight for Orlando after work tomorrow evening.

Yes sir..

Everyone give me a call when they leave or are en route to let me know when they will be arriving, and so I can tell them where we will be at that time and how to get there.

954-629-5913

Gonna be awesome! Old engine comes out tomorrow morning, take the flywheel and head and ATP wastegate to the shop to get some final machining done, hopefully get them back before we go to the track or sometime Saturday :D

Meanwhile the rest of the car will be taken care of...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes sir..

Everyone give me a call when they leave or are en route to let me know when they will be arriving, and so I can tell them where we will be at that time and how to get there.

954-629-5913

Gonna be awesome! Old engine comes out tomorrow morning, take the flywheel and head and ATP wastegate to the shop to get some final machining done, hopefully get them back before we go to the track or sometime Saturday :D

Meanwhile the rest of the car will be taken care of...

k, i'll give u a call when i leave but its a 4 hr drive from tallahassee lol, i'll leave here exactly at 3:21 (my friend gets out of class at 3:20) and we'll head for orlando. I have like 2 friends from tampa that are meeting me at the track (non-volvo people). one has a wrx STI and the other has an eclipse GST. Hopefully it doesnt rain, im driving 8 hrs in one night for this thing haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am working Friday night until around 10...are you guys going to still be up after that?

Also, what time is everything going on Saturday? I work sometime in the evening, so i would like to come out and eat with yall and whatever in the morning/afternoon depending on what time everythings going on.

Eric, where in Orlando are you at? Im right next to UCF on Alafaya.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.