Sign in to follow this  
scout01

What Did You Do To Your Car Today.

Recommended Posts

9 hours ago, Ihatespeedbumps said:

@bmdubya1198Get a Xemodex unit and be done. I know they are expensive but it's a one time fix.

Also, great looking stance after the lowering springs. The black spoiler makes me want to kill kittens. 😑

Thanks, I'm really happy with how it sits! I'm gonna paint the spoiler soon, just sorting out the other problems hahaha.

I think I might do that once I sell my S90. The ETM has been a headache this whole time, it would be nice to put one in and be done with it forever.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Towed again.  😞

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trailing arm bushing in the XC70. There's a special tool to press in a new one that runs $250+. Just pulled the whole thing and took it to a small volvo shop. 

EF3FE50C-FA82-477F-BFF3-29E03F53B2D6.thumb.jpeg.f54c3bd7900bd7bff71acd27638edcf3.jpeg

 

B54C7C2E-56A7-4731-A66B-B26FBD34D501.thumb.jpeg.91b57098d9fada2c26850cf68ebc2e60.jpeg

In the e30 I changed the transmission fluid with a mixture of gear oil and ATF which seems to have eliminated the gear rattle from the lightweight flywheel. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Replaced the window switch unit.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

sold the 850 and the yellow has a buyer lined up. I don't own any P80's anymore....this is weird....

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Kevin. said:

sold the 850 and the yellow has a buyer lined up. I don't own any P80's anymore....this is weird....

Replacement?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Kevin. said:

sold the 850 and the yellow has a buyer lined up. I don't own any P80's anymore....this is weird....

wow. who bought the white 850?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Kevin. said:

sold the 850 and the yellow has a buyer lined up. I don't own any P80's anymore....this is weird....

Wait, what??!!

It's more than weird, it's the friggin apocalypse!!  :ohmy:

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

kev wut r u doing 

Share this post


Link to post
Share on other sites

idk what to get for my next car, been looking at Subaru or a newer V60CC

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/27/2019 at 3:29 PM, Oreo931 said:

wow. who bought the white 850?

my Volvo master tech friend bought it, going to do a full motor build. Sleeves, rods, pistons, big turbo. Hoping for 500whp

 

I'll post pictures as his build goes along since he isn't on here

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pulled a junkyard dome light for a temp fix, dome light button fell out at some point and some how clicked on all the lights and killed the battery over the course of a week of sitting lol. 

If anyone has a grey dome light surround lemme know $$$ in hand. ❤️ 

 

Also swapped on some trunk shocks from the jy since I found a mint set while perusing the JY for the first time in almost 2 years. 

 

It's nice to have a trunk that doesn't slam closed on you. 

 

 

Had the S60 in for service, 
Oil change, Tire balance, and plugging a hole in a rear tire. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, RobT5M said:

Pulled a junkyard dome light for a temp fix, dome light button fell out at some point and some how clicked on all the lights and killed the battery over the course of a week of sitting lol. 

If anyone has a grey dome light surround lemme know $$$ in hand. ❤️ 

 

Also swapped on some trunk shocks from the jy since I found a mint set while perusing the JY for the first time in almost 2 years. 

 

It's nice to have a trunk that doesn't slam closed on you. 

 

 

Had the S60 in for service, 
Oil change, Tire balance, and plugging a hole in a rear tire. 

2 years without a junkyard trip? Man, I go through withdraws after a week without the junkyard! Lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, bmdubya1198 said:

2 years without a junkyard trip? Man, I go through withdraws after a week without the junkyard! Lol

Lifes been getting in the way.  

Definitely missed it lol. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this